FAQ - Pytania i odpowiedzi

 

Jak zamówić Taxi Biała Podlaska?

Najlepiej telefonicznie bezpośrednio do najbliższego kierowcy taxi 881 156 156.

Czy można zamówić taksówkę na dany dzień i godzinę?

Tak, jest to zlecenie terminowe, daje gwarancję dotarcia do klienta na żądany dzień i czas.  

Czy i kiedy można odwołać zlecenie terminowe?

Można odwołać bez konsekwencji, najlepiej jak najszybciej,

ale nie później niż 30 minut przed umówioną godziną.

Czy Korporacja Taxi Biała Podlaska ma bezpieczne taksówki?

Tak i dokładamy wszelkich starań, by były jeszcze bardziej bezpieczne.

Czy TBP posiada foteliki i podstawki do przewożenia dzieci?

Nie, licencjonowanych taksówkach nie ma obowiązku przewożenia dzieci w foteliku. Można przewozić też we własnym foteliku, tylko trzeba to zgłosić wcześniej przy zamówieniu kursu, aby podjechał kierowca, który posiada w aucie system ISOFIX.

 

Czy w taksówce można jechać ze swoim pupilem?

Tak, w naszych taksówkach przewozimy zwierzęta, do weterynarza i nie tylko. Należy to zgłosić podczas składania zamówienia.

 

Czy dla stałych klientów są jakieś zniżki?

Tak, posiadamy karty stałego klienta co 10 przejazd za 25 zł gratis i przejazdy stałe z uzgodnioną stawką, honorujemy też karty dużej rodziny.

 

Gdzie można składać reklamacje?

Reklamacje, spostrzeżenia i sugestie prosimy kierować na adres email. Rozpatrzenie do 14 dni.

 

Czy można zamówić taxi 7 lub 9-osobowe na obsługę wesela lub eventu?

Tak, posiadamy auto 7-osobowe z kierowcą i 9-osobowe z zaprzyjaźnionej firmy.

 

Kiedy kierowca może odmówić przewozu?

Kiedy klient jest pod mocnym wpływem alkoholu i innych środków odurzających.

Kiedy klient nie zgłosił uprzednio przewozu zwierzęcia, a kierowca nie spełnia takiej preferencji.

 

Czy mogę otrzymać fakturę za kursy?

Tak, w ciągu pięciu dni roboczych, na podany adres mailowy.