
FAQ - Pytania i odpowiedzi
Jak zamówić Taxi Biała Podlaska?
Najlepiej telefonicznie bezpośrednio do najbliższego kierowcy taxi 881 156 156.
Czy można zamówić taksówkę na dany dzień i godzinę?
Tak, jest to zlecenie terminowe, daje gwarancję dotarcia do klienta na żądany dzień i czas.
Czy i kiedy można odwołać zlecenie terminowe?
Można odwołać bez konsekwencji, najlepiej jak najszybciej,
ale nie później niż 30 minut przed umówioną godziną.
Czy Korporacja Taxi Biała Podlaska ma bezpieczne taksówki?
Tak i dokładamy wszelkich starań, by były jeszcze bardziej bezpieczne.
Czy TBP posiada foteliki i podstawki do przewożenia dzieci?
Nie, licencjonowanych taksówkach nie ma obowiązku przewożenia dzieci w foteliku. Można przewozić też we własnym foteliku, tylko trzeba to zgłosić wcześniej przy zamówieniu kursu, aby podjechał kierowca, który posiada w aucie system ISOFIX.
Czy w taksówce można jechać ze swoim pupilem?
Tak, w naszych taksówkach przewozimy zwierzęta, do weterynarza i nie tylko. Należy to zgłosić podczas składania zamówienia.
Czy dla stałych klientów są jakieś zniżki?
Tak, posiadamy karty stałego klienta co 10 przejazd za 25 zł gratis i przejazdy stałe z uzgodnioną stawką, honorujemy też karty dużej rodziny.
Gdzie można składać reklamacje?
Reklamacje, spostrzeżenia i sugestie prosimy kierować na adres email. Rozpatrzenie do 14 dni.
Czy można zamówić taxi 7 lub 9-osobowe na obsługę wesela lub eventu?
Tak, posiadamy auto 7-osobowe z kierowcą i 9-osobowe z zaprzyjaźnionej firmy.
Kiedy kierowca może odmówić przewozu?
Kiedy klient jest pod mocnym wpływem alkoholu i innych środków odurzających.
Kiedy klient nie zgłosił uprzednio przewozu zwierzęcia, a kierowca nie spełnia takiej preferencji.
Czy mogę otrzymać fakturę za kursy?
Tak, w ciągu pięciu dni roboczych, na podany adres mailowy.