3 lata na rynku

TAXI BIAŁA PODLASKA

3 lata na rynku

TAXI BIAŁA PODLASKA

3 lata na rynku

TAXI BIAŁA PODLASKA

FAQ

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Jak zamówić Taxi Biała Podlaska?

Telefonicznie pod numerem Taksi 881 156 156.

W przyszłości przez aplikację klienta Taxi Biała Podlaska, jest to najlepsza forma gdyż można zobaczyć, ile trasa będzie w przybliżeniu kosztowała, jak długo będzie jechał kierowca i gdzie się obecnie znajduje.

 

Czy można zamówić taksówkę na dany dzień i godzinę?

Tak, jest to zlecenie terminowe, daje gwarancję dotarcia do klienta na żądany adres i czas.

 

Czy i kiedy można odwołać zlecenie terminowe?

Można odwołać bez konsekwencji, najlepiej jak najszybciej,

ale nie później niż 30 minut przed umówioną godziną.

 

Czy Korporacja Takxi Biała Podlaska ma bezpieczne taksówki?

Tak i dokładamy wszelkich starań, by były jeszcze bardziej bezpieczne.

 

Czy TBP posiada foteliki i podstawki do przewożenia dzieci?

Tak, posiadamy kilka sztuk fotelików, choć w licencjonowanych taksówkach nie ma obowiązku przewożenia dzieci w foteliku. Można przewozić też we własnym foteliku, tylko trzeba to zgłosić wcześniej przy zamówieniu kursu, aby podjechał kierowca, który posiada w aucie system ISOFIX.

 

Czy w taksówce można jechać ze swoim pupilem?

Tak, w naszych taksówkach przewozimy zwierzęta, do weterynarza i nie tylko. Należy to zgłosić podczas składania zamówienia. Dopłata za przewóz zwierząt wynosi 10 zł.

 

Czy dla stałych klientów są jakieś zniżki?

Tak, posiadamy karty stałego klienta co 10 przejazd za 30 zł gratis i przejazdy stałe z uzgodnioną stawką, honorujemy też karty dużej rodziny.

 

Gdzie można składać reklamacje?

Nie można! – żartowałem 😉

Reklamacje, spostrzeżenia i sugestie prosimy kierować na adres mailowy.

 

Czy można zamówić taxi 7 lub 9-osobowe na obsługę wesela lub eventu?

Tak, posiadamy kilka aut 7-osobowych z kierowcą i 9-osobowe z zaprzyjaźnionej firmy.

 

Kiedy kierowca może odmówić przewozu?

Kiedy klient jest pod mocnym wpływem alkoholu i innych środków odurzających.

Kiedy klient nie zgłosił uprzednio przewozu zwierzęcia, a kierowca nie spełnia takiej preferencji.

 

Czy jeśli zamówię taxi telefonicznie, będę ją widział w aplikacji mobilnej?

Niestety nie widać takiego zlecenia.

 

Czy mogę otrzymać fakturę za kursy?

Tak, w ciągu pięciu dni roboczych, na podany adres mailowy.

 

Jak sprawdzić przybliżony koszt przejazdu?

Wystarczy w google mapy wpisać ulicę początkową i ulicę końcową i te kilometry pomnożyć przez 3zł lub 4.50zł i dodać 8zł na start. Wynik da przybliżoną opłatę za kurs.